Home

Zhubla jsem 20 kg

Zdravím. V dnešním videu se dozvíš jednoduché rady, které mi pomohly konečně zhubnout! Věřím, že i Tobě tyhle rady pomohou. VĚŘÍM V TOBĚ - Legendární přeře.. Ahoj , zhubla jsem 40 kg bez pomoci. jde to chce to dostatek pohybu a pravidelná strava , hodně pít . Já vím že to zní jako z katalogu ,ale vážně to funguje . No, ale upravena strava, ze i kdyz budes jist hamburgry pravidelne jak hodinky, tak to asi hubnuti neprospiv Nikola: Zhubla jsem neuvěřitelných 20 Kg* ! Slovenka Nikola má 25 let a pracuje jako servírka. Díky TummyTox produktům se jí za rok podařilo zhubnout nádherných 20 kilo * a její život se úplně změnil

Nebylo to těžké. Já jsem si celý život držela váhu kolem 70 kg. V roce 2010 jsem si zlomila kotník a díky tomu jsem se dostala na váhu 92 kg. Nemohla jsem se hýbat a kila šla pomalu nahoru. Jak se cítíte nyní lehčí o 20 kg? Prostě nádherně. Nedá se popsat tak krásný pocit. Líbím se sama sobě. Jste na konci své cesty Za 10 let jsem plíživě přibrala 30 kilo, a tak jsem šla potřetí do STOBu, protože tam mi vždy pomohli. Potřetí byla moji lektorkou Lenka Zhubla jsem 6 kg a pokračovala i po skončení kurzu. Dnes jsem o 20 kg lehčí. Vážím 82 kg a přeji si, aby váha ukázala první číslo sedmičku